Pobierz wniosek, wypełnij i dostarcz do sekretariatu szkoły
Wniosek do pobrania Wniosek można również pobrać w Sekretariacie.
Przesłanie zdjęcia legitymacji
Należy to zrobić poprzez „Dziennik Elektroniczny”. Zdjęcia może przesłać uczeń jeżeli ma uaktywniony profil logowania lub rodzic / opiekun ucznia, logując się do dziennika na platformie Vulcan. W systemie Uonet wejść do modułu Uczeń NOWOŚĆ, z lewej strony wybrać dane ucznia i przycisk aktualizuj zdjęcie. Dodać zdjęcie dziecka w formacie 496 px x 354 px lub proporcjonalnie większe w standardzie legitymacyjnym. Zdjęcie zostanie zaakceptowane przez sekretariat.
Po zatwierdzeniu zdjęcia i wprowadzeniu danych dziecka do portalu m-legitymacja – RODZIC otrzyma w dzienniku elektronicznym informację o odbiorze kodu QR i kodu aktywacyjnego do aplikacji mObywatel (odbiór osobisty w sekretariacie – Rodzic dla uczniów klas I- III; uczniowie klas IV – VIII mogą sami odebrać kod).
Zainstalować na telefonie aplikację mObywatel ze sklepu Google Play lub Apps Store i postępować zgodnie z „Instrukcją dla ucznia i studenta” Aby korzystać z aplikacji mLegitymacja (legitymacja w telefonie), należy – posiadać telefon z systemem przynajmniej Android 6 i dostępem do Internetu.
Regulamin usługi mLegitymacja szkolna
Instrukcja dodania legitymacji do aplikacji mObywatel
mLegitymacja jest unieważniana w trakcie roku szkolnego:
- na wniosek rodziców ucznia (opiekuna prawnego), w szczególności w przypadku utraty mLegitymacji szkolnej na skutek uszkodzeń, niepoprawnego działania lub utraty urządzenia mobilnego, w którym przechowywana była mLegitymacja szkolna;
- z urzędu w przypadku utraty ważności wydanej uczniowi legitymacji szkolnej albo e-legitymacji szkolnej bądź przejścia ucznia do innej szkoły (§ 24 ust. 4a rozporządzenia MEN z 26 kwietnia 2018 r.).